Vejledning og FAQ

Her på siden finder du en indkøbsguide til hurtig og nem handel på webshoppen. Du kan blandt andet læse hvordan du bestiller dine produkter, leveringsprocedurer og betalingsmuligheder. Desuden har vi oprettet en FAQ med de ofte stillede spørgsmål. Har du spørgsmål til nogle af produkterne, hvordan man bestiller eller øvrige kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte os.

Hvordan betaler jeg?

  1. Når du er færdig med at handle klik på ”Gå til kassen”.
  2. INDKØBSKURV: Du får nu et overblik over indholdet af din indkøbskurv, hvor du også kan tilføje eller fjerne varer inden du bestiller. Klik på knappen ”Næste”.
  3. ADRESSE: Er du eksisterende kunde skal du blot indtaste din e-mailadresse og kodeord og dine adresseoplysninger kommer frem. Har du ikke handlet hos os før, kan du vælge at ”Oprette konto” helt gratis eller ”Fortsætte som gæst”.
  4. Du indtaster nu dit navn, adresse og telefonnummer og e-mail.
  5. DETALJER/LEVERING: Her skal du vælge leveringsadresse, leveringsmåde og betalingsmåde. Hvis du accepterer vores Handelsbetingelser, skal du krydse feltet "Accepter handelsbetingelser" af. Klik evt. på teksten "handelsbetingelserne" og læs disse. Klik ”Næste”
  6. BETALING: Under BETALING kan du se samtlige omkostninger for betalingskortgebyrer, serviceomkostninger samt fakturerings- og leveringsadressen. Indtast dine kreditkortoplysninger og klik "Godkend ordre" eller klik "Forrige" et par gange tilbage, hvis du vil ændre i din ordre.
  7. BEKRÆFTELSE: På denne side kan du se din online kvittering med detaljerne for din ordre. Inden for et par minutter får du samtidig en bestillingsbekræftelse via e-mail.
  8. Har du spørgsmål til ordren eller ønsker du at ændre din ordre efter, at du har klikket "Godkend ordre", kan du ringe til kundeservice og oplyse dit ordrenummer. 

 

BESTILLING OG BETALING

Når jeg har købt et produkt, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?
Vi hæver først beløbet på din konto, når dine varer afsendes.

Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale online for din bestilling ved brug af Dankort og andre betalingskort. Anvender du betalingskort, kan der være et mindre betalingskortgebyr. Gebyret varierer afhængig af, hvilket betalingskort du benytter. Du kan se samtlige omkostninger, inden du godkender din ordre.

Er det sikkert at betale online med betalingskort?
Du kan trygt betale med betalingskort i shoppen. Hele transaktionen finder sted på en sikker server og dine kortoplysninger sendes til PBS via en sikker og krypteret SSL-forbindelse. Dine kreditkortoplysninger gemmes ikke på vores server.

Får jeg en bekræftelse på min bestilling?
Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en bestillingsbekræftelse tilsendt på din mail. I bestillingsbekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt og betalt for. Gem eller udskriv din bestillingsbekræftelse, da den samtidig gælder som garantibevis.

Hvordan følger jeg min ordrestatus?
Du kan altid ringe til os for at høre status på din ordre.

 

FORSENDELSE OG LEVERING

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Vi sender alle vores varer med GLS.

Hvor lang tid tager leveringen?
Alle varer leveres normalt indenfor 1-2 hverdage. Der kan dog i visse situationer forekomme forlænget leveringstid, men i disse tilfælde bliver du naturligvis kontaktet.

Kan jeg afhente min bestilling i en butik?
Du kan sagtens afhente din bestilling hos os. Se vores kontaktoplysninger og åbningstider.

 

RETURNERING OG FORTRYDELSESRET

Hvad gør jeg hvis produkterne ikke passer, når jeg modtager dem?
Se evt. vores Handelsbetingelser for mere information.

Kan jeg sende produkterne tilbage, hvis jeg har fortrudt købet?
Ifølge forbrugeraftaleloven skal der ydes 14 dages fortrydelsesret på alm. køb. Når du godkender dit køb på hjemmesiden og accepterer vores salgs- og leveringsbetingelser, accepterer du samtidig at produktionen af dine givne ønsker kan påbegyndes og at fortrydelsesretten dermed bortfalder. Fortryder du købet, vil vi anmode dig om at kontakte os snarest muligt, da vi vil forsøge at stoppe ordren og dermed hæve købet for dig.

Hvem betaler fragten, når jeg returnerer et produkt?
Returnering af varer kan kun ske efter aftale og kun i originalpakningen. Hvis der er sket skader på varen under transporten, eller stemmer det modtagne antal kolli ikke overens med forsendelsespapirerne, skal der straks reklameres til fragtmanden. Vi vil derefter betale for returfragten.